|
|
|
|
この授業では、リスニング力・英文読解力を身に付けることを目的とする。
|
|
|
|
専門教育との連携を図りながら,幅広く深い教養,総合的な判断力,そして自然との共生を基盤とした豊かな人間性を涵養する。
A:諸科学についての基礎的知識と理解 ○ B:論理的・創造的思考力 ○ C:コミュニケーション能力 ◎ D:社会的倫理観・国際性 ◎
|
|
|
|
|
1. ガイダンス 2-15. Lesson 7 Use only energy efficient appliances and light bulbs Lesson 8 Buy from green companies Lesson 9 Think of innovative new ways to repurpose old material Lesson 10 Raise your voice against discrimination Lesson 11 Bike, walk, or use public transportation Lesson 12 Recycle paper, plastic, glass, and aluminum Lesson 13 Educate young people on climate change 16. 試験
|
|
|
|
|
期末試験90%、授業への貢献度10%などに基づき、総合的に評価する。なお、5回以上欠席した者には単位を与えない。
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9784791972111
|
|
AFPニュースで見る世界 5
|
|
宍戸 真 著・文・その他,Kevin Murphy 著・文・その他,高橋 真理子 著・文・その他,宍戸 真,Kevin Mur
|
|
成美堂
|
|
2020-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|